Vi föder upp raserna Australian Shepherds & Mexikansk Nakenhund i en liten skala i hemmiljö. Vi har ca 2 kullar om året, och valparna som växer upp här, bo inne med oss och vänjer sig vid allt som hör vardagen till. Vi tränar viltspår & lydnad och åker på en hel del hundutställningar. Hundarna bor och lever med oss inne. Dom sover i sängen, ligger i soffan och följer mer än gärna med oss på äventyr när vi ska åka bil. Vi prioritera friska, glada, trevliga trygga och rastypiska hundar som fungerar så väl i hemmet som på tävlingsplan. Är du intresserad av en valp från oss är du varmt välkommen att höra av dej via mail eller telefon =)

onsdag 20 april 2011

Dagens skogsprommenad i bilder !


Varsågoda !


Skogstroll ?








Påskharen ???







Effektiv dag idag ! Efter jag lämnat barnen på dagis så drog jag,Micro & Devil till Alvesta och gjorde massa ärende, så stannade vi förbi på XL bygg och pratade med pappa och Devil fick klättra liten på trucken =) Han är inte rädd för nåt den lille skiten ! På vägen hem köpte jag påskägg till barnen, märgben till hundarna och lite blod så vi kan spåra i helgen ! Väl hemma började jag röja i trädgården, sen va det dax att hämta barnen och då drog vi ut till skogen allihopa. Sen grillade vi och snart kommer min svägerska och klipper barnen ! Det behövs verkligen. På fredag är det äntligen utställning igen, längtar så ! men dagarna kommer npg gå fort nu för i morgon ska jag jobba hela dagen ! Vi är bortbjudna på fredag kvällen och på lördag är det trav som gäller, små syrrona tävla ju så vi brukar vara trogna hejaklackare ! Påsklunch åt vi igår och i morgon är det påskgodis som gäller sen tror jag nog att det är färdigfirat, det är väl inte så märkvärdigt med påsk ? eller.. ?
Igår va vi borta hos kicki och gosade med väldigt söta whippet valpar på 10 veckor, Devil lekte så försiktigt och barnen med, dom hade väldigt roligt bland alla leksaker och valpar i hennes trädgård ! Nä, nu tror jag att tvättstugan vill ha sällskap !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar