Vi föder upp raserna Australian Shepherds & Mexikansk Nakenhund i en liten skala i hemmiljö. Vi har ca 2 kullar om året, och valparna som växer upp här, bo inne med oss och vänjer sig vid allt som hör vardagen till. Vi tränar viltspår & lydnad och åker på en hel del hundutställningar. Hundarna bor och lever med oss inne. Dom sover i sängen, ligger i soffan och följer mer än gärna med oss på äventyr när vi ska åka bil. Vi prioritera friska, glada, trevliga trygga och rastypiska hundar som fungerar så väl i hemmet som på tävlingsplan. Är du intresserad av en valp från oss är du varmt välkommen att höra av dej via mail eller telefon =)

måndag 16 maj 2011

Härlig dag =)

Idag ringde Anne ( min gamla instruktör som jag gått många kurser hos) och sa ett pris till mej om agility hinderna, jag ringde nämligen förra veckan och sa att jag ville köpa dom.
Och budet va absolut överränskommet så i morgon ta pappa lastbilen hem från jobbet så ska vi hämta hem sakerna ! Ska bli såå roligt, jag har alltid velat ha en egen agilitybana. Jag och en kompis började på lite smått förra våren och bygga en med lite natur hinder, men mycket mer blev det inte. Nu har jag snart både en lekpark, och agilitybana till hundarna, och grymma spår möjligheter !
Fredrik och Ola byggde färdigt altanen idag med, och jag är så nöjd, det blev kanon ! Precis som jag ville ha den, bilder får ni när jag har fixat med blommor och dylikt. Ska måla om trädgårdsmöblerna oxå =) Nu beställer jag fint väder hela veckan, för jag har mycket att göra !

2 kommentarer:

  1. Åh vad roligt det låter - jag vill också ha en egen agilitybana!! ;) Härligt med altan, hoppas ditt beställda sommarväder kommer hit också. Inte alls roligt med regn, regn och regn...

    SvaraRadera
  2. Pixi längtar till att få prova på agility

    SvaraRadera