Vi föder upp raserna Australian Shepherds & Mexikansk Nakenhund i en liten skala i hemmiljö. Vi har ca 2 kullar om året, och valparna som växer upp här, bo inne med oss och vänjer sig vid allt som hör vardagen till. Vi tränar viltspår & lydnad och åker på en hel del hundutställningar. Hundarna bor och lever med oss inne. Dom sover i sängen, ligger i soffan och följer mer än gärna med oss på äventyr när vi ska åka bil. Vi prioritera friska, glada, trevliga trygga och rastypiska hundar som fungerar så väl i hemmet som på tävlingsplan. Är du intresserad av en valp från oss är du varmt välkommen att höra av dej via mail eller telefon =)

torsdag 23 februari 2012

Tiden den går..

Japp, nu har vi haft Troya i en vecka och 3 dagar :) allt går super bra och jag ångra mej inte en sekund! Hon är så härlig, men hon har temperament som en rödhårig oxå :p vilken vilja hon har, haha !

Sist jag parade Monster gick hon tom.. Denna gången blev det aldrig någon hägning, men hanen va "där" och kletade, och idag har hon gått 5 veckor och 4 dagar och just nu är jag helt säker på att hon är dräktig! , hon har haft ett jävla humör det sista veckorna, varit väldigt hungrig och trött.. Och nu bara på några dagar så har hon blivit tjock :) och kissar väldigt ofta. Jag hoppas verkligen att där finns valpar, om det så bara kommer en hanvalp så blir jag överlycklig !
Håll nu alla tummar & tassar att det ska bli nakenbebisar hos oss detta året !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar