Vi föder upp raserna Australian Shepherds & Mexikansk Nakenhund i en liten skala i hemmiljö. Vi har ca 2 kullar om året, och valparna som växer upp här, bo inne med oss och vänjer sig vid allt som hör vardagen till. Vi tränar viltspår & lydnad och åker på en hel del hundutställningar. Hundarna bor och lever med oss inne. Dom sover i sängen, ligger i soffan och följer mer än gärna med oss på äventyr när vi ska åka bil. Vi prioritera friska, glada, trevliga trygga och rastypiska hundar som fungerar så väl i hemmet som på tävlingsplan. Är du intresserad av en valp från oss är du varmt välkommen att höra av dej via mail eller telefon =)

onsdag 6 februari 2013

6 Februari

Devil, Noomi & Unique är anmälda till Malmö utställningen den 17 Mars. Det blir Uniques allra först utställning och det ska bli väldigt spännande !

Troya & Karma har flyttat till sina fodervärda och det går mycket bra och jag är väldigt nöjd =)
i vår är det dags att röntga Troya och till sommaren blir det MH för Troya & Unique, och ett MT för Devil. Hans skotträdsla är nästan helt borta nu =)

Jag har fullt upp på jobbet just nu, men nu fick ni i alla fall en snabbuppdatering.
Mycket mer händer inte här, förutom att kurserna snart drar igång =) och jag har anmält oss till en bruksdag i Kalmar i mars oxå =)
Och förrästen kanske jag ska berätta att jag ej har Noomi (spinnrockens Lei-zi Narooma) på halvfoder längre.. Jag har köpt henne helt så nu är hon min <3 Tusen tusen tack Eike för att jag har fått köpa dom 2 bästa hundarna i världen =) 


Ha det bra alla vänner, valpköpare, fodervärdar, släktingar och alla ni andra med som läser min blogg =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar