Vi föder upp raserna Australian Shepherds & Mexikansk Nakenhund i en liten skala i hemmiljö. Vi har ca 2 kullar om året, och valparna som växer upp här, bo inne med oss och vänjer sig vid allt som hör vardagen till. Vi tränar viltspår & lydnad och åker på en hel del hundutställningar. Hundarna bor och lever med oss inne. Dom sover i sängen, ligger i soffan och följer mer än gärna med oss på äventyr när vi ska åka bil. Vi prioritera friska, glada, trevliga trygga och rastypiska hundar som fungerar så väl i hemmet som på tävlingsplan. Är du intresserad av en valp från oss är du varmt välkommen att höra av dej via mail eller telefon =)

torsdag 14 juni 2012

Det finns inga ord...

Min älskade, vackraste, underbara vän Micro har den 10 juni lämnat oss i stor sorg och saknad.. Jag har haft han sen jag va 14 år.. Han har varit med på hela min resa.. Hela mitt liv kan man säga.. Nu är jag utan honom, nu ska jag klara mej på egen hand.. Han har sovit på min huvudkudde varje natt, han har alltid varit där jag har varit. Har jag inte känt honom mot mej, så har jag hört han andas eller sett honom. Till ochmed varje toalett besök va han med mej.. Han följde men överallt, fanns alltid vid min sida. Jag vet inte hur jag ska hantera det här. Han är borta. Aldrig mer kan jag hålla om honom, krama honom, eller lukta på hans små öron...aldrig mer kan jag sova med honom.. Det är hemskt.. Känslan jag har går inte att beskriva.. Kärleken till min älskade Micro... Det finns inga ord... Vi ses snart..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar